Morron

Morron morron, lördagmorgon och jag kom på att jag inte bloggat sen tisdags. Har varit så trött när jag kommit hem att jag bara inte orkat! Nonstop-painting i 5 dagar tar på krafterna kan jag säga. det har inte hänt så fruktansvärt mycket, var i Vadstena en sväng onsdagen men Johanna och Amanda, vi åt glass och kikade på fräna bilar. Amber har haft en väldigt slapp vecka, red ut henne en sväng torsdags, jobbade lite och kände på henne igår..

Jag ska visa lite bilder sen vad det är jag har pysslat med under veckan, har inte bilder på allt men ska jobba måndag med så då får det bli kort på slutresultatet. :)
Vädret är mulet, lite småtrist sådär när det entligen är helg och man vill jobba på brännan!


Tuva bjuder på en liten bild från förra julen! lägg märke till de små utsmyckningarna i pannan.. ;)

Nu tänker jag sätta fart att rida, tog sovmorgonen idag! blir eventuellt en tripp till Jönköping senare, hej o hå :)

hutt dutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0