Alright

Sadar, framme! Eller ja, har varit framme sen torsdags egentligen. Vad kan jag skriva just nu forutom att jag saknar vissa vokaler for det svenska sprakets rakning. Har bott over hos min moster de senaste dagarna da, vi bestamde att jag inte ska aka till Agneta (som jag ska jobba hos) forrans tisdag. Pa grund av det faktum att det ar Royal Welsh nasta vecka och vi ska dit pa mandag har vi planerat. Royal Welsh ar alltsa en valdigt stor "festival" kan man saga, det ar shower och utstallningar och hur mkt som helst av allting, nastan som falsterbo forutom att det ar manga fler olika saker. Googla gar ju annars om man ar nyfiken. Pa mandag ska en kompis till moster tavla med sina hunters. Vilket gar ut i princip pa att visa upp sina fina hunterhastar. ja.
vet inte vad jag ska skriva sahar direkt forutom att jag da ska jobba hos Agneta, jag ska bo dar och hjalpa henne med hennes hastar ar nog planen, vi far se! uppdatering blir det om laget om jag lyckas fa tillgang till internet. Stay tuned..
Vill aven saga att jag saknar min alskade hast och alskade hund nagot alldeles otroligt redan! Far ju traffa dem om fem veckor igen men det ar anda lite sorgligt. Har inte min egna dator nu som man kan forsta, sa har inga bilder att lagga upp pa dem tyvarr.
Det basta jag kan astdakomma, en bild pa mig strax efter att jag landat och hittat moster. Mardromsvaskan i hogsta hugg dar.
Cya later alligator

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, jag älskar att sitta och lista ut vad som står, värsta tidsfördrivet! :)

Mm minsann glöm inte att uppdatera så jag ser att du lever osv! :)

Hoppas det är megabra osv osv och ha det skoj!! :) <3

Kram Blogg coachen

2011-07-17 @ 22:01:37
URL: http://aaammaaannddaaa.webblogg.se/
Postat av: Simoneherself

underbart lr hur :P nej jag ska uppdatera nu när jag jag har internet, med ä ö å osv för min dator är vid liv lite smått:) DSm kan jag säga din brunboll, hoppas du hade det bra nere i ugnslandet! ;) ;P <3 kram!

2011-07-17 @ 22:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0