Slaskig snö och 3D

Hej och god torsdag! Började dagen med sovmorgon! yay! Sen trixade jag mig till skolan för att ha 3D modellering. Vilket jag håller på med "nu". Ibland går det och ibland går det inte..jäkla program att vara så avancerat!
Hoppträning onsdag, gick superduper, min häst var supertaggad och allt kändes enkelt, förutom att hon har fått för sig att ett av hörnen i ridhuset är livsfarligt och får fnattet varje gång jag red förbi det själv (utan nån i närheten). Men det är ju bara en småsak. 
Jag har ju inte skrivit om clinicen från i lördags än. Borde nog göra det för det var den värd, iaf för
ridintresserade.

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: fia

Snyggast i stan!

2011-12-10 @ 00:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0