Dax för uppdatering kanske

Kan ju börja med att säga att jag blev ganska överraskad när jag öppnade gödselstacksdörrn och såg den gula hästen stå där utanför....suck.. Min fina häst hade iaf inte rymt från hagen. Efter lite om och men så sprang han in i sin box. Elektricitet till staketet kanske pappa?
Blev så galet sugen på att åka till örebro simhall, får se om nån annan rolig männsika känner för att åka dit. :)
Btw, jag är i STORT behov av att köpa julklappar! Allt med den här julen verkar gå så fort att man inte hinner med. Jag skyller på vädret! Halvvamt och trist.
Imorrn ska Bambi och jag åka på julklappshoppning, som jag har som tradition att åka på. Två 1meters. Hoppas hon inte är som hon var på hoppträningen i onsdags, helt wackadoodle. Anyways, så måste förbereda glitter och grejer att spöka ut henne med. :) Det kan gå bra eller så kan det gå knas.
Rosie och jag, sista fotona innan hon klev på lastbilen och åkte ner till Hanna i malmö. Älskade ponny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0