Hej igen!

Det har varit ett tag sen jag skrev nu, har haft det lite småbesvärligt med internetet. Åkte till Toni förra veckan, mamma kom på fredagen och så spenderade vi lite tid i England på väg tillbaka från flygplatsen och shoppade litegrann. :) Söndagen åkte vi till ett slott och en nyöppnad hästbutik. Idag spenderades större delen av dagen i Cardiff och shopping shopping! Har gjort av med en del pengar, men planerar att göra av med en hel del mer imorrn igen. :) Det är alltid bra att få lite överblick på saker först och sen åka tillbaka igen och köpa allt som man gillade, that's how we play.. :)
Jag ger er lite bilder från min och Tonis tjejkväll och sånt 
Min och Tonis middag i "palatset" förra veckan :)
Jag fick i uppdrag att designa håridé inför ett bröllop under vår tjejkväll, blev rätt okej i slutändan, dock var det inte en knut uppe på hjässan ^^
Vi hälsade på pensionerade Mickey, Tonis gamla häst
Huset som Tonis mamma jobbar i, skapligt elegant! fick en specialrundtur innan det öppnade för allmänheten, tyvärr inga foton från innehållet då det kunde strula med larmen lr nåt sånt. Buscot Park. Många värdefulla och berömda tavlor av rembrandt och andra kända konstnärer värda många många miljoner hängde där.
Nu ska jag äta, har dessutom kramp i armbågen här nu... det får räcka för ikväll! :)
hejdå!

Kommentarer
Postat av: fia

Bild på shopping! Bild på kappan!

2011-08-17 @ 08:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0