Back in Caerphilly

Klockan är just nu 9 här nere och jag har precis kommit hem till Liz igen från Bristol. Är supertrött men tänkte att jag lika gärna kunde uppdatera jättekort. Jag har haft det helt fantastiskt och nästan allt var sig likt därnere och det var underbart att träffa Toni igen och se att hon lever och är hel efter olyckan! Brutna nackar är inget att leka med! Jag insåg nog inte hur mycket jag faktiskt har saknat henne. Önskar att jag kunnat stanna en vecka men det går inte just nu. Har tagit många bilder som får läggas upp nån dag!
Imorrn ska jag följa med Hayley och c:o till en show igen, måste gå upp vid halv 6 lr nåt sånt, hurra! Nej men det blir kul, fullt upp för tillfället!
Thats's it Scampi Champi på er! In i duschen och sen kasta sig över nån mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0